katarzyna gruca





Jestem psychologiem i psychoterapeutą. Absolwentką psychologii na Wydziale Filozoficznym UJ. Mam także absolutorium z filozofii na tym samym wydziale.
Ukończyłam dwuletni kurs „Systemowa Terapia Rodzin. Teoria i praktyka” organizowany przez Stowarzyszenie Rodzin Zdrowie Psychiczne oraz Poradnię Rodzin Oddziału Dziennego Kliniki Psychiatrii Dorosłych w Krakowie, a od 2008 roku jestem w trakcie całościowego, czteroletniego szkolenia do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Sekcji Naukowej Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Ukończyłam Studium Umiejętności Psychologicznych organizowane przez Polskie Towarzystwo Psychoterapii Uzależnień. Uczestniczę w szkoleniach i konferencjach, pracuję pod stałą superwizją.
Pracuję głównie z Dorosłymi Dziećmi Alkoholików, mam także doświadczenie w pracy z rodzinami i z małżeństwami oraz z osobami w trakcie kryzysów psychotycznych.
Katarzyna Gruca
tel. 696 314 117
Zapraszam także na swój profil na goldenline:
oraz na strony