anna cichoń



Jestem psychologiem i psychoterapeutą.
Oferuję pomoc osobom mającym w swoim życiu trudne doświadczenia, osobom z rodzin dysfunkcyjnych i Dorosłym Dzieciom Alkoholików. Pomagam osobom, które nie mogą poradzić sobie ze smutkiem, nerwowością, żalem. Pomagam tym, u których miała miejsce jakaś ważna zmiana oraz wszystkim, którzy chcą zmienić coś w swoim życiu a nie wiedzą jak to zrobić.
Zapraszam także pary i rodziców.

Pracuje integracyjnie, czerpiąc z różnych podejść terapeutycznych, w zależności od zgłaszanych problemów i potrzeb osoby z którą rozmawiam.

Ukończyłam psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jako moduły specjalizacyjne wybrałam psychoterapię humanistyczną oraz psychologię wychowawczą i rodzinną. Ukończyłam czteroletnie podyplomowe szkolenie z psychoterapii atestowane przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego a także kurs poradnictwa i studium pedagogiczne. Fascynuje mnie praca psychoterapeuty dlatego wciąż poszerzam swoją wiedzę na licznych szkoleniach i konferencjach.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w Poradni Zdrowia Psychicznego Pro-Vita, na Oddziale Dziennym Psychiatrycznym Pro-Vita, w świetlicy socjoterapeutycznej oo. Pijarów, w poradni dla kobiet współuzależnionych, a także na na stażach w Szpitalu im. Babińskeigo i na Klinice Psychiatrii UJ.
Obecnie pracuję w poradni dla Dorosłych Dzieci Alkoholików, gdzie prowadzę psychoterapię indywidualną i grupową.

Moją drugą miłością po psychoterapii jest choreoterapia (terapia poprzez taniec i ruch)

Jestem mężatką i mamą Haneczki.


tel.784082425
annacichon.gabinet@gmail.com