ewa czarnota-hańce


Jestem psychologiem i psychoterapeutą. W swojej pracy staram się integrować różne kierunki i metody psychoterapii w zależności od danego problemu i potrzeb pacjenta. Szczególnie bliskie jest mi jednak podejście humanistyczne, kładące nacisk na wolność  i odpowiedzialność jednostki, koncentrujące się na jej zasobach a także podkreślające rolę relacji, jaka tworzy się pomiędzy terapeutą a pacjentem. Często korzystam też z myślenia w nurcie systemowym, badając jak przekazy rodzinne, delegacje do pełnienia określonych ról oraz lojalność rodzinna sprawiają, że przestajemy być autorami swojego życia. Psychoterapia jest dla mnie obszarem, gdzie człowiek ma możliwość odzyskania kontroli nad swoim życiem.
Pracuję głównie z Dorosłymi Dziećmi Alkoholików oraz z osobami, które dorastały w rodzinach dysfunkcjonalnych. Pomagam osobom, które przeżywają trudności w związkach partnerskich oraz osobom uzależnionym i współuzależnionym.
Ukończyłam psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, specjalizując się w zakresie psychologii klinicznej. Uczestniczę w czteroletnim szkoleniu atestowanym przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego przygotowującym do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty PTP. Jestem certyfikowanym psychoterapeutą uzależnień (nr 780 PARPA). Ponadto uczestniczę w pierwszym stopniu szkolenia z psychodramy. Swoją pracę psychoterapeutyczną regularnie superwizuję.
Moje doświadczenie zawodowe budowałam pracując w poradni leczenia uzależnień w Krakowie, w ośrodku terapii DDA, w Poradni Psychologii Klinicznej w Suchej Beskidzkiej, na oddziale dziennym psychiatrycznym i przeciwalkoholowym Pro Vita w Krakowie a także na licznych stażach m.in. w Szpitalu im.J.Babińskiego i w Klinice Psychiatrii UJ.
Zapraszam na moją stronę internetową:


oraz na mój profil na goldenline:
Ewa Czarnota – Hańce
508054460
ewaczarnota@gmail.com